Volné pracovní místo
vedoucí ekonomického oddělení/hlavní účetní do menší firmy (M/Ž)
Hledám zkušeného profesionála, který by se dokázal v novém prostředí rychle zorientovat a zapracovat.
Součástí práce bude rámcově zejm. odpovědnost
za vedení pokladny - hotovost, valuty, pravidelné inventury,
veškerý kontakt s bankovními institucemi, sledování stavu účtů, zaúčtování výpisů, pořizování dat,
agenda leasingu a nájemních smluv - jejich evidence, splátky, platby,
vše k DPH - měsíční zpracování, odsouhlasení a kontrola jednotlivých údajů sestav
agenda pohledávek a závazků - mj. sledování a úhrada pravidelných splátek, vymáhání pohledávek
agenda DHIM - evidence, dokumentace, karty a přejímací protokoly, kontroly účtů HIM a DHIM, inventarizace, výkaznictví, odpisy - sledování, zaúčtování, zápisy do karet
kontrolní činnost - přezkušování účetních dokladů, kontrola účtů, příprava na uzávěrku, archivace aj.
Součástí práce je vedení menšího týmu účetních (2 kolegyně), spolupráce s personálním útvarem a ostatními kolegy napříč firmou, tvorba příslušných reportů a statistik. Přímá podřízenost generálnímu řediteli.
Práce v účetním SW POHODA
Nástup do PP dohodou, jedná se náhradu stávajícího zaměstnance, který bude cca v 3/2025 (možná o něco dříve) odcházet do důchodu. Je proto nezbytně nutný souběh obou na pracovišti z důvodu předání/převzetí agendy.
Nástupní mzda - dohodou, pravidelné měsíční odměny, 13. a 14 mzda
Při výkonu práce využijete
- předchozí profesní zkušenost na obdobně zaměřené pozici
- znalost práce s PC a ekonomickými programy (využijete zkušenost s POHODA)
- ŘP sk. B
- zkušenost s vedením menšího týmu
- SŠ/VŠ vzdělání
Zaměstnavatel nabízí
- uplatnění ve stabilní české společnosti s 30 letou tradicí
- pestrou pracovní náplň
- nadstandardní roční odměnu
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na penzijní připojištění
- další profesní vzdělávání a pravidelná školení
Info o zaměstnavateli
česká společnost sídlící v Plzni, která podniká v oboru technologické výstavby v oblastech zabezpečovací techniky pro kolejové dráhy, telekomunikací a přenosu dat
Můj tip
vedoucí ekonomického oddělení/hlavní účetní do menší firmy (M/Ž)
Hledám zkušeného profesionála, který by se dokázal v novém prostředí rychle zorientovat a...
logistik do menšího týmu s velmi dobrou AJ (M/Ž) - prozatím zástup za MD a RD
Tak toto všechno se naučíte: Budete zajišťovat realizaci zakázek a koordinovat dodávky zboží z...
vývojový inženýr (M/Ž)
Náplní práce je vyhodnocení legislativních požadavků a jejich dopad na produkt, zajišťování...
nástrojař razících a tvářecích forem - rychloběžné lisy
Vybraný zájemce se bude věnovat přejímkám nových forem (lisy Bruderer) u dodavatelů, vykonávat...
PLC programátor (M/Ž)
Hledám motivovaného uchazeče, který by se rád věnovat problematice PLC programování z pohledu...
Novinky
JAK SE ZKONTAKTUJEME?
Vážení klienti, zájemci o zaměstnání,
dlouhodobě pracuji formou homeoffice. Domluvená interview proběhnou výhradně on-line prostřednictvím rozličných komunikačních platforem, na nichž se s Vámi předem domluvím. Děkuji za pochopení.
GDPR - ochrana osobních údajů
Data, která mi poskytnete v profesním životopisu v reakci na konkrétní pracovní nabídku, budou dále zpracována po dobu trvání výběrového řízení za účelem dosazení vhodného uchazeče na danou pozici u mého klienta. Následně údaje smažu.
Budu-li mít od Vás poskytnutý souhlas, že mohu údaje i nadále zpracovávat, ráda Vás čas od času budu kontaktovat aktuální nabídkou práce, která by pro Vás mohla být zajímavá. Formulář Vám předložím k podpisu při osobním setkání, příp. zašlu elektronicky.
Povolení Úřadu práce na zprostředkování zaměstnání
K mojí činnosti mi bylo uděleno povolení ke zprostředkování zaměstnání Úřadem práce ČR na dobu neurčitou pod č. j. MPSV-UP/11752/12/UPCR/4